"Am ţinut multe lucruri în mână şi le-am pierdut, dar ceea ce am încredinţat în mâinile Lui Dumnezeu este al meu şi astăzi."

...

...
Cautare in www.resursecrestine.ro - Click aici pentru a afisa rezultatele

Cauta in dupa

Vizualizarii

marți, 1 octombrie 2013

Am nevoie de oameni care să stie să fie sinceri.

Am nevoie de motive care să-mi întărească convingerea cum că prietenia nu s-a stins.
Am nevoie de răspunsuri la cele mai simple întrebări.
Am nevoie de o usurare a sufletului.
Am nevoie să simt iubire si încredere.
Am nevoie să fiu înteleasă si nu judecată după cele mai neînsemnate lucruri.
Am nevoie de zâmbete care să-mi coloreze fiecare zi.
Am nevoie de îmbrătisări care să-mi încălzească sufletul si trupul.
Am nevoie de momente în care să fiu eu cu gândurile mele.
Am nevoie de sperantă, de fortă, de curaj si de întelepciune ca să pot trece peste orice oricând.
Am nevoie de timp ca să pot să mă bucur de oameni, de lucruri, de sentimente, de momente si de propria persoană... 
Am nevoie de timp sa meditez la lucrurile pe care le-am facut pana acum.
Am nevoie de Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu