"Am ţinut multe lucruri în mână şi le-am pierdut, dar ceea ce am încredinţat în mâinile Lui Dumnezeu este al meu şi astăzi."

...

...
Cautare in www.resursecrestine.ro - Click aici pentru a afisa rezultatele

Cauta in dupa

Vizualizarii

marți, 1 octombrie 2013

Pretuiesc din tot sufletul ceea ce am de la Dumnezeu , sunt fericit cu ceea ce am .. !! Daca Dumnezeu considera ca merit mai mult , si imi da mai mult , voi invata sa pretuiesc si ceea ce primesc si sa fiu fericit .. In schimb , daca Dumnezeu considera ca am prea mult , si imi va lua din ceea ce am , voi invata sa pretuiesc ceea ce mi-a ramas si sa fiu fericit caci inca am ceva .. dar daca Dumnezeu imi va lua tot , eu tot fericit voi ramane caci sunt in viata si consider ca am primit o a doua sansa de la El!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu