"Am ţinut multe lucruri în mână şi le-am pierdut, dar ceea ce am încredinţat în mâinile Lui Dumnezeu este al meu şi astăzi."

...

...
Cautare in www.resursecrestine.ro - Click aici pentru a afisa rezultatele

Cauta in dupa

Vizualizarii

luni, 1 aprilie 2013

-Îţi mulţumesc, Doamne:

-Pentru toată frumuseţea pe care am văzut-o izvorând din Tine !
-Pentru muzica tăcută a Inimii Tale, pe care mi-ai dezvăluit-o auzului!
-Pentru tot ce am simţit bun şi minunat în viaţa mea!
-Pentru tot ce prin Graţia Ta am înţeles!
-Pentru lumina pe care am conştientizat-o în adâncul meu!
-Pentru iertarea pe care dăruind-o, mi-a adus pace!
-Pentru bucuria fiecărei clipe trăite în Tine, Doamne!
-Pentru toate cadourile spirituale care mi-au îmbogăţit fiinţa!
-Pentru viaţa mea, care e a Ta, mică parte a simfoniei existenţei!
-Pentru visele care au prins formă prin armonia iubirii Tale pentru mine!
-Pentru necunoscutul în care am păşit plin de curaj, regăsindu-te!
-Pentru iubirea copleşitoare cu care mă dezmierzi clipă de clipă!
-Pentru tot ce am creat prin Tine bun şi frumos, aducând cu umilinţă laudă
Împărăţiei Tale Divine!
-Pentru tot ce ştiu şi nu ştiu că am primit!
-Compasiunea şi Iubirea infinită, Îţi mulţumesc dăruindu-Ţi
inima mea!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu