"Am ţinut multe lucruri în mână şi le-am pierdut, dar ceea ce am încredinţat în mâinile Lui Dumnezeu este al meu şi astăzi."

...

...
Cautare in www.resursecrestine.ro - Click aici pentru a afisa rezultatele

Cauta in dupa

Vizualizarii

luni, 1 aprilie 2013

Iarta-ma,Doamne...

-Pentru tot ce puteam să văd şi nu am văzut!
-Pentru tot ce puteam să aud şi nu am auzit!
-Pentru tot ce puteam să simt şi nu am simţit!
-Pentru tot ce aş fi putut să înţeleg şi nu am înţeles!
-Pentru tot ce puteam să conştientizez şi nu am conştientizat!
-Pentru iertarea pe care aş fi putut să o dau şi nu am dat-o!
-Pentru bucuria pe care aş fi putut să o trăiesc şi nu am trăit-o!
-Pentru Lumina pe care aş fi putut să o primesc şi nu am primit- o!
-Pentru viaţa pe care aş fi putut să o ocrotesc şi nu am ocrotit-o!
-Pentru visele pe care mi le-aş fi putut împlini şi nu le-am împlinit!
-Pentru necunoscutul în care aş fi putut să păşesc şi din teamă, nu
am îndrăznit să păşesc!
-Pentru iubirea pe care aş fi putut să o exprim şi nu am exprimat-o!
-Pentru tot ce puteam să creez bun şi frumos şi nu am creat pentru
gloria Ta, Doamne şi a Împărăţiei Tale Divine!
-Pentru tot ce ştiu şi nu ştiu că am greşit!
-Compasiunea şi Iubirea infinită, te rog, iartă- mă şi mă îmbracă cu
nesfârşita Ta Iubire şi Lumină!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu