"Am ţinut multe lucruri în mână şi le-am pierdut, dar ceea ce am încredinţat în mâinile Lui Dumnezeu este al meu şi astăzi."

...

...
Cautare in www.resursecrestine.ro - Click aici pentru a afisa rezultatele

Cauta in dupa

Vizualizarii

luni, 1 aprilie 2013

Un om a visat ca mergea pe malul marii alaturi de Dumnezeu. Pe cer au inceput sa se arate, una cate una, scene din viata lui.  In multe din ele a observat doua urme de pasi pe nisip: urmele pasilor lui si urmele pasilor lui Dumnezeu.A remarcat insa ca, de multe ori de-a lungul vietii lui, era doar un singur rand de urme.Si tocmai in momentele cele mai triste si mai grele!Pus pe ganduri, L-a intrebat pe Dumnezeu:
 “Doamne, mi-ai promis ca daca Te urmez, vei merge alaturi de mine toata viata mea. Dar cand am fost in cele mai mari necazuri, a ramas doar un singur rand de urme. Nu inteleg de ce m-ai lasat singur tocmai cand aveam mai mare nevoie de tine!” 
Domnul i-a raspuns:
 ” Scumpul meu copil, Eu te iubesc si nu te voi parasi niciodata. In momentele de incercare si suferinta, ai vazut doar un singur rand de urme, pentru ca EU te-am luat in brate…”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu