"Am ţinut multe lucruri în mână şi le-am pierdut, dar ceea ce am încredinţat în mâinile Lui Dumnezeu este al meu şi astăzi."

...

...
Cautare in www.resursecrestine.ro - Click aici pentru a afisa rezultatele

Cauta in dupa

Vizualizarii

marți, 14 ianuarie 2014

Ce folos să am prieteni si să fiu iubit, 
Ce folos în lumea-aceasta să fiu împlinit? 
Ce folos, ce folos? 
Să câstig o lume-ntreagă, 
Si să nu Îl am 
Pe Cristos, ce folos?.. 


Ce folos...? 
Să câstig o lume-ntreagă 
Dar să nu îl am
Pe Cristos, ce folos?

Ce folos să stiu Cuvântul dacă-n viată nu-L aplic, 
Ce folos s-ascult mesajul dacă inima nu-mi schimb 
Ce folos, ce folos? 
Să cunosc atâtea lucruri 
Si să nu-L urmez
Pe Cristos, ce folos?

Ce folos să fac o faptă si să-mi iau răsplata aici, 
Ce folos să fur din slava Domnului 
Ce folos, ce folos? 
Să mă laud cu viata-mi 
Si să nu-L slăvesc 
Pe Cristos, ce folos?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu