"Am ţinut multe lucruri în mână şi le-am pierdut, dar ceea ce am încredinţat în mâinile Lui Dumnezeu este al meu şi astăzi."

...

...
Cautare in www.resursecrestine.ro - Click aici pentru a afisa rezultatele

Cauta in dupa

Vizualizarii

sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Intr-o zi o fetita de 11 ani l-a intrebat pe tatal ei: "Ce o sa-mi faci cadou cand o sa implinesc 15 ani?". Tatal i-a raspuns ca mai e mult pana atunci.. Intr-una din zile cand fata avea 14 ani, a lesinat si a fost dusa de urgenta la spital.Doctorul i-a spus tatalui ei ca are o problema la inima si sansele de a supravietuire sunt foarte putine.Dupa cateva minute, fata si-a intrebat tatal: "Tati, o

sa mor ,asa e?"Tatal sau a dat din cap ca "Nu." si a iesit afara din salonul spitalului. Cand a implinit 15 ani ,fetita si-a revenit ,iar cand a fost externata, a gasit o scrisoare pe pat in care scria: "Scumpa mea copila, daca citesti asta inseamna ca totul a mers dupa cum am planuit.Intr-o zi m-ai intrebat ce o sa-ti daruiesc cand o sa implinesti 15 ani..Atunci nu am stiut dar acum..Cadoul meu pentru tine e Inima Mea." Tatal si-a donat inima pentru a-si salva copila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu