"Am ţinut multe lucruri în mână şi le-am pierdut, dar ceea ce am încredinţat în mâinile Lui Dumnezeu este al meu şi astăzi."

...

...
Cautare in www.resursecrestine.ro - Click aici pentru a afisa rezultatele

Cauta in dupa

Vizualizarii

sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Un om nemultumit nu pierdea nicio ocazie ca sa se planga inaintea semenilor de saracia lui. Se considera blestemat, batut de Dumnezeu si fara niciun sprijin. Un batran auzindu-l se apropie de el, il apuca de mana dreapta si ii zise:

-Ai vrea sa ti se taie mana dreapta pentru 1.000 de monezi de aur?
- Nu as vrea!, raspunse omul.
-Dar mana stanga?
-Nici.
-Atunci poate accepti sa ti se scoata unul din ochi pentru 10.000 de monezi?
-Fereasca Dumnezeu! Nici nu ma gandesc sa fac asa ceva. Nu voi da ochii pentru nimic din lume.
Batranul s-a uitat la el cu mare atentie si i-a zis:
- Vezi, ce bogatie ti-a dat Dumnezeu, si tu cartesti impotriva Lui in loc sa-I multumesti...

Sunt daruri a caror valoare n-o sesizam decat atunci cand ne lipsesc. Sanatatea, pacea, libertatea, credinta, familia, hrana, etc. Si necazurile au valoarea lor. Paradoxal, valoarea lor este mult mai mare decat ne-am inchipui vreodata. Asa ca, in ciuda lor, avem inca motive de multumire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu