"Am ţinut multe lucruri în mână şi le-am pierdut, dar ceea ce am încredinţat în mâinile Lui Dumnezeu este al meu şi astăzi."

...

...
Cautare in www.resursecrestine.ro - Click aici pentru a afisa rezultatele

Cauta in dupa

Vizualizarii

sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Într-o zi, un copil a primit un ghiveci cu o floare si i s-a zis:

-Ai grijă de ea! Este Floarea Iubirii. Dacă ea moare, oamenii vor uita să se iubească între ei sau tot ce îi înconjoară!
Copilul a înteles rolul său asa că îngrijea floarea cu multă atentie. Zi de zi îi punea apă proaspătă, o aseza printre razele soarelui, o ferea de vânt si frig, îi vorbea zilnic si îi mângâia frunzele delicate. Cu toate acestea, floarea pălea câte putin în fiecare zi. Copilul era trist. Oare ce nu făcea bine? Cum ar fi trebuit să o îngrijească? Era prea multă apă, sau prea mult soare? Îi vorbea prea mult sau prea putin?
-Unde gresesc? întrebă copilul.
-Unde gresesti? Cine în afară de tine se mai bucură de această floare?
-Nimeni, doar eu o îngrijesc.
-Și crezi tu că Iubirea pe care o păstrezi doar pentru tine, cea pe care nu o împarti cu altii, are sanse să trăiască?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu