"Am ţinut multe lucruri în mână şi le-am pierdut, dar ceea ce am încredinţat în mâinile Lui Dumnezeu este al meu şi astăzi."

...

...
Cautare in www.resursecrestine.ro - Click aici pentru a afisa rezultatele

Cauta in dupa

Vizualizarii

sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Eu scriu acuma despre ceruri
şi despre lume deopotrivă
sunt multe care-mi stau alături,
şi multe care-s împotrivă.

Şi scriu acuma despre suflet,
şi de va fi să-l iei la Tine...
Şi scriu apoi despre iertare,
şi scriu în urmă despre bine...

Când mă topesc şi-Ţi curg în palme
cum se topeşte lumânarea...
Eu scriu despre iubirea sfântă
şi cum să nu-mi abat cărarea.

Şi scriu... şi scriu, şi stau în mine:
cuvintele-adunate stivă...
Şi dacă Tu îmi eşti alături,
degeaba-s alţii împotrivă...

Un comentariu:

  1. Foarte frumoasa poezia! Un blog frumos cu randuri pline de culoare! Domnul sa te bincuvinteze in continuarie si sa te sprijineasca in ceea ce faci!
    Nu mai bine!

    RăspundețiȘtergere